elfhuma19 Merhaba kızlar kızım 3 ay 6 günlük bende programı indirdim ama harfi harfine tutan varmı kimi yanlış diyor kimide hepsi benim çocuğumda var doğru çıktığını söylüyor anlam veremedim 🤔
Tunayyyy Bende dün baktım programa ücretli değil mi. Hadi ücreti neyse de siz faydalı buldunuz mu. İndirmeli mi sizce
green elfhuma19 beklenilen Doğum tarihini giriyorsunuz zaten program da da yazan bu :) beklenilen Doğum tarihi son adet tarihinden çıkıyor zaten :)
elfhuma19 green Çok sağolun :) son bişey nasıl hesaplanıyordu o acaba adet tarihine 7 ekleyip 3 ay geriye düşülüyordu sanırım çok soru sordum ama benm kızım 21 şubatta 40 haftayı dolduruyordu 1 şubatta doğdu