Başlığı görüp ne demek istediğimi anlamayanlar olabilir yada çocuk tabiki ağlayacak diyenler olabilir o yüzden detaylı anlatacağım. Kızım 5 ay 17 günlük gün içinde uykudan uyandığı zaman gece uyandığı zaman sürekli ağlıyor daha doğrusu ağlayarak uyanıyor. Neden olduğunu anlamadım yaklaşık 1 aydır böyle. Bazen düzeliyor ama bi süre sonra bakıyorum yine ağlayarak uyanıyor ve birimizi görünce hemen susmuyor sorun burda aslında kucağıma alıyorum yinede sakinleşmesi 1-2 dakikayı buluyor. Okuyoruz sürekli neden böyle olduğunu çözemedik. Başına gelen var mı ? Neden olabilir? Zaman ayırıp okuyan cevaplayanlara şimdiden teşekkür ederim🌸