mina_tk Merhaba arkadaşlar. Kizim 19 aylık masa takımı almayı düşünüyorum ama atma fırlatma huyumuz var malesef ki bu yüzden ikeanin bu pembe sağlam plastik setini beğendim kullanan var mı?Bu ahşap Montessori takımida düşünüyorum ikisi arasında kararsızım fikirlerinizi alabilir miyim [url=https://www.hizliresim.com/i7ehtcm] [url=https://www.hizliresim.com/4lndn22]
NorthLight mina_tk A101 internet sitesinden aldık montessori masa sandalye takımı, fiyatı da uygun bakabilirsiniz
Alerjikkoala mina_tk Bir de arkası tavşan kulaklı olan sandalyeler var. Acaba kullananlar memnun mu :)