Acemiannelerklububaskani Bebeğine uyku eğitimi vermiş annelerden fikir almak istiyorum. Bebeğim 4 aylık ben ek gıdaya geçince uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum ama sizce hangi dönemde verilmeli? Geç kaldığını veya erken davrandığını düşünen anneler var mı?
Lidya-t Ek gıdaya geçmeyi beklemeyin 4 ay bile geç kalınmış olunuyor.Biran önce başlayın ben ilk günden başlamıştım şuan 15 aylık kendi kendine istediği yerde istediği saatte uyuyor. Uyku düzenini ayına göre hep o ayarladı
Acemiannelerklububaskani Lidya-t uyku eğitimi verenler hep 4. Aydaki atak döneminin gecmesi gerektiğini söylemisti. Siz nasıl bir yol izlediniz alıstırmak icin?
Lidya-t Acemiannelerklububaskani Ben emzirip yatağına koyup müzik açtım baştan beri sallama yapmadım pış pış yapmadım.Huysuzlandığı dönemlerdede hep farklı şekillerde uyuttum birine alışmasın diye.Salıncak , bebek arabası.Hiç birine de alışmadı.Dördüncü ay atağı abartılıyor hiçte düzen bozacak bir durum yaşamadık .Kendi kendine uyumaya devam etti