Slmslm-11 Arkadaşlar oğlum 10 aylık doğduğu günden beri biboron almıyor ek gidaya geçtik ama katı hiç bişeyi yemiyor ekmek alıyor eline ısırıp tükürüyor yemiyor sadece sulu yemeklerin suyundan tüketiyor hala benden besleniyor yardımcı olursanız sevinirim.