Fatgul bende Keçiören de oturuyorum kızım kış ayında doğdu uzun bir süre kilotlu çorap, uzun kollu zıbın ve tulum giydirdim. Bu kış ay olarak büyüyeceği için kilotlu çorap giydirirmiyim emin değilim ama Ankara gerçekten çok soğuk. 3 yıl olacak kışın geleli hala alışamadım