Bkttduha rica ederim canım. Bizim bir aylıkken yüzde döküntüler çıktı. Doktor bu mamaya başlattı. Egzaması falan çıktı işte bütün vücudunda. Biraz büyüyünce detaylı test yaptırdım hiç bir şeye alerjisi çıkmadı, zaten şimdi bir yaşını geçti alerjisi de geçti çok şükür. Ama bir yaşına kadar kullandık bu mamayı, benim sütüm de yoktu. Siz de geçmiş olsun inşallah sizde tez zamanda kurtulursunuz alerjiden.