Hep korktum bebegim birgun bi yerden duser felan diye. Bugun babasina verdim. O da almis park beşiğe koymus bebegim e kenarlarina tutunup ayaga kalkmaya calismis o sirada nolduysa kafasi ustu düşmüş. Sesi duyunca elim ayagim boşaldı. Ilçede oldumuz icin merkeze geldik bebegim düştükten 20 dakka sojra uyudu uyandirmaya calistum ama uyanmadi. Doktora gittik birseyi yok felan dedi tomografi ceketiz istetseniz ama dusmesinden daga zararli dedi. 75 cm den dustu benim bebeğim. Normalde otururken felan cok dusef cok hareketli bir bebej. Dikakt edin bebeklerinize gercekten artik kime emanet edecegimi sasirdim cok uzgunun