Zehra-123 Merhaba kızlar. Dün 2.ay aşısı olduk. Bugün oğlumun özellikle yüzünde şişme var. Endişelenmeyin miyim
Selma2534 Bence doktoro götür 2 yaş aşısında kolu hafif şekilde şişer doktora götür sen veya doktorunu arayabilirsin