Balloglum kızlar 6. günüm dün ve bugün ciğerimin olduğu alanda ağrı hissediyorum. çok aman aman bi durum olmasada arada olması rahatsız edıcı.gecırenler anlatabılır mı sizde yasadınız mı bu durumu 112 yi aramalı mıyım
JackDaniels Balloglum Bende de çok fena akciğer ağrısı olmuştu. Negatif çıktıktan 2-3 hafta sonra ancak geçti o ağrı. Çok geçmiş olsun💜
JackDaniels Balloglum Evet tomografi çektirmiştim ciğerlere indiği için lekelenmeler vardı doktor normal dedi. Hastalık bittikten sonra tekrar çektirdim tamamen geçmişti 2 ay sonra kontrol tomografisinde. Birde emzirdiğim için ilaç içememiştim o yüzden o kadar ağır atlattım aslında. Eşimde çektirdi onun ciğerleri tertemizdi