Kızlar merhaba. O kadar üzgünüm ki sizlere bı sorum olacaktı bilgisi olan cevap verirse çok sevinirim. Bebeğim 48 günlük. Doğum yaptığım hastanede 3 kez işitme testini geçemedi. Sağ kulak duyuyor sol kulak duymuyor olarak çıkıyor cihazda. 3 kez geçemediği için üniversite hastanesine sevk oldu bundan sonra ora takip edecek denildi. Biz 2 kez de üniversite hastanesine götürdük yine isitmiyor sol kulağı. En sonunda bana oksijenli su al ve kulağına 10 gün damlat getir denildi. O kadar endiseliyim ki oksijenli suyu yaraya dökünce nasıl köpürüyor biliyorsunuz. Bebeğimin o minicik hassas kulağına o oksijenli suyu döküp dökmeme konusunda kararsızım. Soracak bilge bı insan yok etrafimda(doktor gibi). Başına böyle bişey gelen oldu mu? Bebeği işitme testini geçemeyen veya oksijenli su kullanan? Tek tesellim sağ kulağı duyuyor ama anne olarak o kadar üzgünüm ki. Neden olduğunu söylemiyolar kir olabilir diyolar. Yoğun bakım geçmişi veya erken doğum durumu falan yok. Yaşadığım sehir küçük. Bebeğimi büyük bı şehirde götürüp orda baktırmak istiyorum bide. Yanlış tedavi olmasından cok korkuyorum. Lütfen bana yardımcı olun