Hanımlar hanımlar merhaba prima bebek bezini üzerinde yazan kiloya göre mi alıyorsunuz , babası kilosuna uygun olan numara sıkar diye büyük numara almış bacaklarında iz çıkıyor kızarıyor diye 9 aylığız 8 buçuk kiloyuz 5 numara almış, bence büyük olması da sıkıntı ,kullanmayıp küçük numara mı alsam yine