Annesivebebesi Bugün 4. Ay aşılarını oldu ve ateşi düşmüyor inliyor 🙄 En son iki saat önce ateş düşürücü verdim.Tekrar ne zaman vermeliyim ne yapmalıyım yardım lütfen 🙏🏻
Nisa2121 Annesivebebesi ay canım bizde dün sünnet olduk. Bugün aşı olduk. Sen artık düşün halimizi ikisi birleşti kriz geciriyor. Rabbim hepimizin kuzucuklarina şifa versin.
pinncan Annesivebebesi merhaba benim kızımda bugün aşı oldu korkmayın aşıya direnç göstermesi daha iyi 5 saatte bir calpol verin ve sabır gösterin yarına bişi kalmayacak duş aldırmayın
Mom987 HatunKisisi O sadece verem asisi icin gecerli. Verem asina su deymesin maksat ile yaptirilmaz. Oglum 2.5 yasinda verem haric asi olduğu gun yaptırdim.
cnsgrn Annesivebebesi calpolu 6 saatte bir verebilrsin varsa fitil ver daha etkili ben aşidan gelir gelmez fitil atmistm ateşi de biraz oldu asiri degl o gün huzursuzlukta yapmamisti
Gamzegeneske21 Annesivebebesi bizde 4.ay aşilarımızda ateşlenip ilk defa sabahlamıştık keşke ateşi olmadan direk calpol verseymişim doktoruda 4.ay aşısi genelde ateş yapmiyor demişti ama bizdede 38 derece ateş oldu
Miraycannnn Annesivebebesi geçmiş olsun 🙏 biz de de ateş yapmıştı 4 ay aşımız yapmaz demişlerdi halbuki calpol verdik düşmedi biz de fitil vermiştik yarım demişti doktorumuz birde pamuk koyduk eklem yerlerine düştü çok şükür sizde deneyebilirsiniz 🙏
Annesivebebesi Miraycannnn Çok teşekkür ederim. Bide aşı olduktan sonra 3 kez kaka yaptı sizde olmuş muydu