Gamzem12_y 20 gündür aşı oldum 10gun zaten yerde geçirdim baya etkiledi beni ama hala öyle midem bulanıyor başım da dönüyor halsizlgm var maalesef Bi de haftaya ikinci dozum var o daha ağır oluyormuş sizde de aynı durumlar var mı yoksa benim bünyem mi zayıf
Toprakaren Gamzem12_y bi hastaneye git baktır istersen canm başka bisey çıkmasın bende çok kötü geçirdim bütün belirtileri yaşadım ama 1.5 gün sürdü hemen geçti bu kadar uzun sürmesi normal değil bana gore
Defnosums Gamzem12_y ben ilkinde resmen korona gibi oldum çok kotu geçti ikinci dozu 6 gün önce vurdum 1 gün kırgınlık halsizlik ağrılar oldu geçti ve bünyem aşırı zayıftır benim çok etki ediyor herkeste farklılık gösteren bir durum inşallah ikinci doz çok etki etmez size
Gamzem12_y Defnosums inanın çok korkuyorum zaten kendime gelemedim ikinciyi olmak istemiyorum Acaba sinova.c mi olsam