MerveGedik Merhaba hanımlar 15 günlük olduk bizde 1 haftadır göğüs uclarim yarildi resmen lanolin krem kullanıyorum emzirirken canım çok yaniyor kremin faydasını çok göremedim önerdiğiniz bi krem veya bi uygulama var mi
fgn MerveGedik bende ilk basta o kremi kullandim canim herkez cok memnundu ama bana fayda etmedi ve sonra Aventin gogus kremini aldim o işe yaradı. Istersen sende onu deneye bilirsin😊
Perikizim Silverette gogus kapaklari basindan beri kullandim hic yara olmadi. Bir kere takmayi unuttum kan oturdu taktim daha ogun gecti. Ayrica gogus ucum yoktu benim o haldeyken hic yara olmadi kesinlikle mucize tavsiye ederim
Betul055 Eczaneden aldım kendi doktorum önerdi bana da 70 lira idi sanırım fiyatı da ve sürekli de kullanmıyorum iki sürmeye topluyor