Beren28 kaşındırır bence, benim saçlarım kepekli mesela özel şampuanımı kullanmayınca kabuk kabuk oluyor o da acıtıyor. Eminim bebeklerin de bir süre sonra acıtır. Banyodan sonra kafasının konaklı yerlerine de yağ sürün. Sonra bebek tarağı ile geriye doğru hafifçe tarayın, tarağın dişleri ile hafifçe kazıyacaksınız yani, nemli ve yağlı olduğu için kolayca çıkacaktır. Tek seferde bitmeyebilir, her banyodan sonea mutlaka yapın