Ozlemmdemiirrr Kızlar elektrikli veya temassız sallanan ana kucağı satan satmak isteyen var mı uyguna
acemiannis Ozlemmdemiirrr ben de var dolap uygulmasından aldım 350tlye bı ay kullndık bebegım cok sevmedı satmayı dusunuyrdm sıfırı 700civarı olmus
acemiannis Baby plus confort elektrık baglantılı ya da pille calısıyr otomatık sallanıyor nınnı calıyor
Ozlemmdemiirrr acemiannis canım heralde onlar yukarı aşağıya doğru sallanıyor değil mi. Ben sağa sola sallansın istiyorum