Babyboy çok normal benim oğlumda siciriyordu, doktor kendini korkutmasin dedi uyurken vs kundakla ellerini. Bende epilepsi diye okumuştum ilk zamanlar. Ama şimdi geçti. Pes etme emzirme konusunda. Meme uçum hiç yoktu. Emzirirken çıktı. Ayrıca evet emme refleksi zayıftır ama güçlenecek ins korkma