Bebegimicin1 Oğlum 21 aylık 2 gündür beyaz renkte sışkı yapıyor daha önce başına gelen varmı ne yapmalıyım
Bebegimm1 Bebegimicin1 internette karacigerle ilgili durum yaziyor mutlaka gec olmadan doktora goturun
zeyzey77 Bebegimicin1 Beklemeden hastaneye götür . Kızımda da oldu doktor dizanteri olmuş dedi ilaç vermişti
Neslisahsaral Doktora götürmelisin önemli bir durum intten kaka renklerini araştırınca da gösteriyor vakit kaybetmeyin
nickimikili Bebegimicin1 bu bir kez olan bir şeyse aşırı panik olmayın polikliniğe gidin ancak bu 2. İse hiç vakit kaybetmeden bir sağlık kuruluşuna başvurmalısınız. Süt ağırlıklı beslenme olduğumu bu ara
Utkucan Bebegimicin1 acilen götürün beyaz kaka Asla iyiye işaret değil hemen gidin vakit kaybetmeyin şumgğn giderim bu gün giderim diye
Bebegimicin1 Utkucan şuanda gitme imkanım olsa zaten götürüm ama şimdi götürme imkanım yok malesef mecbur oldugum için bekliyorum