Selam herkese kızım 2 yaş 2 aylık ama artık yavaş yavaş tuvalet egitimi icin başlamak istiyorum. Ama kizim hic bir şekilde klozette oturmuyor. Lazimlik aldım onun için ama ağlıyor oturmak bile istemiyor . Lütfen yardımcı olun. Almanyada yaşıyorum yanlızim yardımcı olucak kimsemde yok. Napcagimi bilmiyorum ilk çocuğum bu arada.😣🙏🙏🙏🙏