Alminamom Ebruseyda 1haftadir kusma ateş ishal halsizlik hepsini yaşıyoruz salgın dedi doktor ama hastaneye götürmeniz de fayda var sanırım sadece kusma var bebeğiniz de
Ebruseyda Saricizgilibeyazev sanırım kakao ya duyarlı ıslak kek yemistim ondan oldu diye düşünüyorum çikolata yediğimde falanda böyle oluyor gibi geldi bana
Sema05 Ebruseyda doğdu doğalı öyle bnmki de 4 buçuk aylık götrcm doktora ya reflü ya alerjisi. Reflü maması da aldm ama hala ayni