Ela-arel Kizlar merhaba, bebeğimin ön üst dişi kırıldı daha 11 aylık doktora götüreyim mi nasıl bı yol izleyim bilemedim başına gelen var mı acil dönüş yapabilir misiniz.
seyma88 Ela-arel merhaba biz de benzer durumu yaşadık maalesef. Diş doktorları kırığın tipine göre muamelede bulunuyorlar. Bu nedenle götürseniz içiniz rahat eder. Çok geçmiş olsun