safakbakir 2 gündür başladık ama kızım içtikten sonra öksürüyor biraz öğürüyor tıkıyor gibi onu kızarıyor suratı. Sizde de oldu mu?
Asilturk safakbakir kac damla veriyorsun ben 2 cocugum da da kullandım sorun yaşamadım tam çalkalıyor musun?
balyanakannesi2 safakbakir Tadı çok çirkin belki ondandır. Bizde ilk başladığımızda öğürürdü oğlum ana sonra yapmadı
Beyza_ae Bende yeni başlayacağım da buzdolabinda mi bekletiyorsunuz ilacı yoksa disarda mi birde aç karnına mi tok karnına mi veriliyor acaba?
busracicek Beyza_ae buzdolabında bekletiliyor vereceğin zaman çıkarıp 5-10 dk sonra verebilirsin. Yemekten 1 saat sonra veriyorum ama doğru mu pekte emin değilim öle okumuştum
Asilturk safakbakir evet evet dr kilo basına öneriyor çalkalamanızı tavsiye ederim tortu geliyorsa ondan yapabilir