İyi akşamlar kızlaaaaaar 💃🏼 Bugün akşam yemeğini savdım neyse ki, ama yarın için danışmam gereken bir şey var. Bilenler bilir “kuru dolma” Antep usulü kurutulmuş acı biberlerim var ( bu arada aşşşırı severiz eşim de ben de hem patlıcan hem biber ) ama biberler acı 🤦🏼♀️ Eşim de ben de acı yeriz fakat eşim rahatsız şimdi yiyemiyor, ben de emziriyorum çocuğa dokunur diyorlar tabi ki dozunda bazen yiyorum vallahi. Velhasıl-ı kelam pişirmeden zaten haşlanıyor ama ben bu kuru biberlerimin acısını nasıl alırımmm haydi iyi forumlar 😂