Birimde bugün karantinamızın son günü Allah’ın izniyle yarın normal hayatımıza döneceğiz 🙏 eşim pozitif çıktı ben test verdim benimki negatif çıktı oğlum var gelecek ay 2 yaşına girecek ilk gün cok zorladı ayrı odalarda kaldık o odadan ihtiyac halinde çıkmıyordu oğlum görmeyi çok istedi durmadı ara ara babasının yanına gitti ama kucağına felan temas etmedi maskeyle dezenfektanla oturdu ben yanına girmedim bi temizlik yaparken girerdim o odada olmazdı Zatan bi şişeye çamaşır suyu koyun az bi şey onu sulandırıp eşinin elinin değdiği yerlere sizin olduğunuz yerlere püskürtün sık sık lavaboyu ve kullandığı banyoyu havalandırıp yıkayın odasını bol bol havalandırın meyve kekik çayı ballı süt bu tarz seyler iyi geliyor eşim aşı olmamasına rağmen cok şükür kolay geçti ilk günü ateşi oldu onu. Dışında nadir bi yeri felan ağrıması felan olmadı verdikleri ilacı bi kez içti cok kötü oldu eşimden ve çevremden gördüğüm kadarıyla iyi gelmiyor zaten yasaklanmış ona rağmen veriyorlar giydikleri kıyafetleri eldivenle sizin kıyafetlerden ayrı yıkayın allah izin verdiği sürece hiç bir şey olmaz