Canım anneler! Siz kaç aylıkken atlatınız bu bitmeyen gaz sorunun ? Biz 2 ay 10 gunluk olduk eskiye gore azaldi şukur geceleri uyor olglum , ama gunduz hiç bir iş yapamiyorum pusette sallanmasın seviyor kaldırınca miz miz hiç uymaz pusette sallıyırum 5 dk bıraktımi uyaniyor , aglamaya başlar , tuvalete zar zor gidiyorum , yemek temizlik işi 😂 duş almam 😬 geride kaldi o gunlerim , surekli kıvranıyor uyurken bile derin uykuya dalamiyor , bu gaz sancisi yavaş yavaştami biter yoksa biandami ? Bir anda biter diye duydum gun sayıyorum ne zmaan gelcek o gunler diye, 2 gındur fark ettim saat 10 sonra 10 dk çıglık atiyor , ama uzun surmuyor