Bebeğim şuan 4+4 günlük ayaktayız atak bitiminde ayağımda sallamayi birakcak ins. Atakta mecbur ayağımda sallıyorum bazen zar zor uyutouyirum ve işkence oldu bana kesin karar verdim sallamadan uyutmayi düşünüyorum. Uyku eğitimi ama sadece sallamayi bırakma onu istiyorum. Siz bu durumu nasıl başardınız bonu başaran var mı varsa nasıl bana da yardımcı olur musunuz ?