Anne sütü ile olmuyor masajlada düzelmiyor doktora mesaj attım çapaklanma var gözü açılmıyor diye iyice ilerledi dedim netira damla alın geçer dedi antibiyotikmis 4 günde geçirdi düzeldi bir daha olmadi gitmenize gerek yok deneyin geçer zaten gitmenize gerek kalmaz.