Merhaba anneler
NasilsiniZ bebislerin sağlıkları iyidir inşallah sizden deneyimlediginiz bezleri onermenizi isticem.
Biz doğduğumuz dan beri en çok sleppy kullandık arada Prima kullandık pişik yaptı bı kerede Komili aldım pişik yapmadı ama bez bana çok kalın geldi sleppy çok iz yapıyor mecbur çok aldığım icin 6.5 aylık olana kadar devam ettik ebebegin bezini kullanan varmı nasıl burada çoğunlukla Molfix duydum bide
Bebem natural
Baby turco
Bunlar nasıl