pinar5595 Diyetisyene gitmeyi düşünüyorum. Sürekli acıkıyorum sürekli yemek istiyorum 😀 diyetisyene gidersem dengeli bir programla zayıflarım belki diye düşünüyorum. Diyetisyene gidip fayda gören var mı? Sütünüzü etkiledi mi
hunilimomm pinar5595 2.haftam bir haftada 1.200 gr kilo 1kg da yağdan gitmiş dengeli ve duzneli besleniyorum benim için çok iyi oluuor 😂 spor ile de destekliyorum
Ayyvz Hamile kalmadan önce Online olarak diyetisyen destegi almıştım. Faydasini gordum. 1 ayda 7 kilo filan gitmişti
bireylul Ayyvz emziren anneler içim bir ayda 7 kg vermek çok fazla.Ayda maksimum 2 kg zayıflamak daha sağlıklı 🌸