Kızlar daha önce post açmıştım bebegimin vücudunda kırmızı kırmızı isilik tarzı bazende kabaran kızarıklıklar var geçiyor sürekli tekrar geliyor ve ben bisey fark ettim bebegin yüzünü kimseye öpdürmüyorum artik ama bu sefer ellerini kollarini öpmeye başladılar malesef engel olamıyorum olla öpecekler daha 2 aylık bebiş yani neyse yüzünde hıc bisey yok vücudunda vae şimdide sizce öpülmekten mı oluyor 4 gündür geçmişti vücudu dün Kaynanamlara indik öptüler ettiler sabaha döktü tüm vücudu yine napabilirim ya bana akıl verin nolur her böyle gördükçe çocuğu içimim gidiyor