Selam hanımlar bebeğim son neredeyse 1 aydır çok az emiyor sadece uyucağı zaman emiyor onun dışında emmek istemiyor 7 ay 20 günlük normal mi sizce bu durum kimileri memeyi erken bırakacağını söylüyor sizde de oldu mu böyle bir durum emdiği zaman da süresi çok kısa oluyor