0znur Külot bez kullanışlı mı? Ne zamandan itibaren kullanılabilir? Yoksa cırtlı beze devam mı edilmeli
Cns_28 0znur biz 7. Aydan beri külot bez kullanıyoruz çok rahat. Hareketlendiği için cortlı bezde zorlanıyodum şimdi hemen giydiriveriyorum tavsiye ederim 👍🏻👍🏻👍🏻 Biz sleepy natural kullanıyoruz
Deletedmom0099 0znur 10 aylık civarı denedim hiç sevmedim altındaki her şeyi çıkarmanız lazım yazın zıbınlayken yine bir ihtimal ama kışın çok yorucu. sleepy almıstım 1 beden büyük olmasına rağmen hep iz yaptı ben sevemedim kısaca cırtlıdan dewamke
Happygirl8 0znur ben bebek küçükken de kullanmıştım kilot bez ama ozamanlar pek bi kolaylığı yoktu 😃 1 yaşından sonra bebek iyice hareketlenince kurtarıcım oldu diyebilirim 😄
_yaseminturann 0znur ay muhtemelen çoğunlukla külot bez diyecekler eşimde onu tercih ediyor ama bence kesinlikle cırtlı bez uzun süre külot olanı kullandık ama cırtlıya geri döndüm :)
Deletedmom0099 0znur evet ya küfür ede ede bitirdim paketi zaten bide arkadaşım çok müthiş şöyle böyle dedi diye 100 küsürlü paket almıstım 🤷🏼♀️😱
tavsancikinannisi 0znur 1 yaşında oğlum için kesinlikle külot bez diyorum çok hareketli yatarak altını alamıyorum ayaktayken külot bez giydiriyorum
adasaripapatya 0znur Kızım bir yaşına girdiğinden beri külot bez kullanıyorum büyük rahatlık cırtlı bezi atın artık 😂
deletedmom1106 0znur 7 aydan beri kilot bez kullanıyorum firmanın bi paketinde defolu ürün çıktı özür mahiyetinde cırtlı yollamıslar gece sarıyorum ama kayıyo