Rolria sanki biz yaşar gibiyiz gece uyanmalar ağlamalar, mama yememe durumu var …iştah kaybı yaşıyoruz. Doğduğundan beri emmiyor sagıp veriyorum yetmezse mama takviyesi yapyrm .Şuan ne anne sütü ne mama içiyor. Kafasını sağa sola ,biberonu ısırma yapıyor yetmiyor ağlıyor. Aç kalıyor.uyuyunca veriyrm