Merhaba anneler, 11 aylık bebeğim nam nam, baba ıbba hav hav gibi sesler çıkarıyor. Bazen canı isterse andee yani anne diyor. Dil ve zeka gelişimi için kart ve kitapları gün içerisinde anlatıyorum. Seviye olarak ne olmalı? Bilgim yok maalesef. Doktorlar bu gelişimleri de takip etmiyor. Merak ediyorum.