Dil Ben 18 aylıkken kestim 1 buçuk yaşında turşu suyu sürdüm zaten büyüktü acı oldu falan diyodum anlıyodu zor oldu ilk 1 hafta memede uyuduğu için ama 1buçuk yaşından sonrada zor oluyor emzirmek iyi bi yöntem değil ama ne yapim baska türlü bırakmadı 😒