Doruk-26 Kızlar merhaba dün oğluma özel aşı yaptırdım aşı yapılan yerde bilye büyüklüğünde kızarıklık oldu ve içinde kist gibi şişlik olmuş normal mi acaba foto ekleyecektim ekleyemedim