Yarenannesi ben yeni atlattım koronayı. Bebeğimde korona oldu öksürüğü vardı çünkü o kdr iyi anlıyorum ki seni. Yerinde olsam veririm annem sonuçta. Ben dinlenemediğim için 8.gün hastanelik oldum 3 gün boyunca serumlarla zor toparladım. Bide hala toparlamış sayılmam. Malesef bu hastalık dinlenmeden geçmiyo. En azından 2 gün bi dinlenin dopinglenin. C vitamin d vitamin b12 vitamin ve kan sulandırıcı kullandım. İlk zamanlarda kan sulandırıcı kullanmadım kanım pıhtılaşmış hastanede crp ye bakmak için kan alacaklar kolumu delik deşik ettiler kan çıkmadı. Hatta şırıngayla çekmeye çalıştılar yerlerde süründüm resmen kan vercem diye. Lütfen ihmal etmeyin kan sulandırıcıyı. Ağrılarınız oldukçada parol minoset tarzı bi ilaç alın.