Muhasebeciana evet askeriye de. Amin inşallah ama pek ümidim kalmadı açıkçası evlendiğimizden beri orda. Metro market bizim il de yok maalesef , Adana da var sanırım. Gidemem yani 1,5 saat özel araçla , 2 saatten fazla otobüs ile. Corona da yaygınlaştı keşke gidebilsem 😐 eşim olsa balıkçıdan alırdı yine ama o da uzak çocukla nasıl gideyim ki 😔 eskiden pazarlarda balık satanlar oluyordu şimdi pazarlar da kalktı 😔