Tugbaa_44 Merhaba anneler bebegim on beş gunluk memelri hala çok sis ve sertleşmiş .acaba masaj falan gerekiyor mu . bebeğimi rahatsız ediyor mu acaba.ne zaman geçer bu şişkinlik
Efemm Tugbaa_44 hayırlı olsun öncelikle elleme canım hiç dusa sokunca hafif bi şekılde masaj yap gecer zaten kayınvalidemin aklına uydum süt birikmiştir oraya getir sıkayım dedı sıktıkça süt geliyordu ama git gide şişiyordu ceviz büyüklüyünde doktorum dusa sokunca süngeri ile hafifce ovala dedı gecti gitti
Deletedmom896 Tugbaa_44 Bakın sakın ama sakın dokunmayın sizin hormonlarınız geçiyor bebeğe ovalama, masaj yaparsanız enfeksiyon olur ameliyat durumuna bile gelebilir açın internetten araştırın asla dokunulmaması gerekiyor kendi kendine zamanla geçecek
Merve43 Tugbaa_44 hicbir şekilde ellemeyin masaj yapmayın sıkmayın asla bir süre sonra geçecek su an anneden geçen hormonlar nedeni ile bu şekilde çok normal ağrı vs. Yapmaz
Efemm Deletedmom896 sakin kuzum ewet dokunmamak gerek kayınvalidem o kadar sıktı ki göğüsleri şişti bu yüzden doktora gittigim de süngeri ile hafifce ovala dagılsın dedı vede o ceviz büyüklüğündeki memeler 4 gun içinde cekti kendini geriye
Efemm Deletedmom896 😂😂 yok allah var özünde iyidir ama bu biraz eskilerde takılı kalmış biz boyle yapardık biz şöyle yapardık iyimi şimdi oglum çığlık atıyor arada bagırıyo 20 aylık babasının ayakkabısı ile agzına vurayım dıyo sussun benden biraz cesaret alsa vuracak rahatsız 😊
mom1236 Tugbaa_44 sakın ovalamayın, benim kızımda 1 haftalıkken vardı bilmedim ovdum şişti. Hastaneye gittik doktor kesinlikle dokunmayın apse olur iltihaplanır demişti.