Tanemduygu canım bk benim kızımın da gözü öyleydi doktora götürdük enfeksiyon dedi ilaç verdi geçti sonra geri başladı, ben de ne ilaç ne süt ne de cay yaptım hiç bişey yapmadım dedim kendiliğinden geçsin 1 hafta sonra geçti şimdi kızım 3 aylık hiç yok gözünde çapaklanma dikkat ettim cay yaptım sütümü damlattım daha da çoğaldı. Hiç karışma bırak kendiliğinden geçiyor