rhembaby Merhaba tecrübeli anneler kuzum 5 ay 7 günlük. Ek gıdaya başlayacağız birkaç haftaya. Ama kendimi çok eksik hissediyorum bu konuda. Nasıl başlamam lazım? İlk olarak neler yedirmem lazım ? Çorba vs ile başla diyor büyüklerimiz ama genelde üç gün kuralı ile baslanılıyormus sanırım. Yada ilk olarak yoğurt tarzı mı vermeliyim? Sizler ne zaman başladınız? Ve nasıl başladınız süreciniz nasıl ilerledi anlatır mısınız ?🥰♥️🍉🍇🍇
Eeisitan rhembaby ilk önce sebzeler ile daha sonra yoğurt lor peyniri yumurta sarısı en son meyveler 1.gün 1 tatlı kaşığı 2. Gün 2 tatlı kaşığı 3.gün 3 tatlı kaşığı doktorumuzun önerisiyle bu şekilde başladık süt bal domates yumurta beyazı çilek patlıcan 1 yaşa kadar yasak bakla 2 yaşa kadar yasak demişti çok kasmayın tadını çıkarmaya çalışın ilk başlarda bende düşünüyordum napıcam nasıl vericem diye ama bizler rahat olduğumuz da inanın bebeklerimizde rahat oluyor
Begonvillll rhembaby sebzerlerle başladım mevesimind uygun. 3 gün kuralı yapmadım. Hepsini sadece birer gün. Sonra yoğurt yumurta tarhana çorbası derken 15 gün geçmiş oluyor zateb. Ardından meyve verdim. Sonrada sebze çorbalarına başladım. 1 ay sonra kuzu kıymayı verdim. 9.aydan sonra ise çok kasmadım herşeyi verdim. Tuz şeker ve salça hariç tabiki
rhembaby Eeisitan çok teşekkürler. Peki blw tarzı mı yaptınız ? Ben bogazında kalmasından vs çok korkuyorum. Püre gibi ezip mi verdiniz
Begonvillll rhembaby evet internette organik bebek ürünleri satan bi yerden almıştım tarhanayı. Rica ederim
Tuelar Patates , havuç, ile başladık tadimlara simdi de muz yulaf unu falan karıştırıp muhallebi tarzi yapip veriyorum