e1if anladim. 3 yasina kdr bebeklerin kendi kendine desteksiz uyuyabilme becerisinin olamayacagini ve destekle uyumalarinin psikolojileri acisindan daha uygun oldugunu okumustum. O gunden beri bu sevdadan vazgectim bende. Evet bazen zorlayici olabiliyor ebeveyn icin ama onemli olan bebeklerin saglikli gelisebilmeleri.