iki_prens_annesi Slm hanimlar bn turktelekomluyum ayda 50 tl yakin fatura ödüyorum 15gb 1000 sms ve dk var gb yetmedigini dusunuyorum vodofone veya turkcelle gecmeyi dusunuyorum bana tarifelrinzi ve fiyatlarını da yazarmisinz gb cok olan tarifeler istiyorum 😁🤭
Minikkurabiye iki_prens_annesi 59 ₺25 gb vodofone sınırsız dk. Diğer operatör+1000 dk(WhatsApp+Instagram) sınırsız . Vodofone da
Domino iki_prens_annesi hayır faturalı değil ama kardeşim bimcelli 50 tl ye 20 gb 1000 dk 1000 sms demişti
Woody iki_prens_annesiturkcellde hat kullanıcısıni bebeğiniz yapip g3ncturkcellden yararlanabilirsiniz