Arkadaar bebeğim aşırı hareketli ama öyle böyle değil yani doktora götürmeyi düşünüyorum hiperaktif mi diye o derece akşama kadar görmüyorum zaten özlüyorum beni görünce sevinmitor ittirip kayinvalideme gitmek istiyor ama asla kimsenin kucağında 30 saniye bile durmuyor ordan oraya koşturuyor her gören ne hareketli çocuk bizimki asla böyle değildi ya da benim oğlum küçükken hareketliydi ama bu kadarı fazla gibi söylemler duyuyorum canım çok sıkılıyor ne mama sandalyesinde ne bir yerde ne durur ne oturur bir restauranta gitsem asla durmaz masa masa gezer millete el sallar öpücük atar masadakileri eller mama sandalyesinde oturmaz 17 aylık bu arada ama dışarı cikamiyoruz onunla asla olmuyor evde bırakıp çıksak vicdan yapıyoruz ama psikojim bozuldu kendimi çaresiz hissediyorum asla baş edemiyorum ve günden güne artıyor bu hareketlilik var mı benimle aynı sorunu yasayan