Merhaba hanımlar başlıktada belirttiğim gibi kızımın Kakasini rahat alıyorum ancak idrar yaptigi yeri asla temizletmiyor 1 kac aydır boyle aglayarak kapatip kaçıyor 😔 asla temizleyemuyorum asla..nazik davranıyorum aslinda hergun dus aldırsamda içim.rahat olmuyor premature doğdu kizim defalarca kez idrarinisonda ile aldılar ilacli sondaya ’da girdi acaba travma mi yarattı kizimda küçücükken sorun yoktu aslinda su an 21 aylik sizde de oluyor mu boyle bir durum acaba kafama çok takıyorum geçenlerde Akintisi vardi ona bile bakamadim hastaneye gittik kiyametle poset bagladik