Daha 25 günlükten sonrasını okumadım. Aylar sonra bile memeye alışan, biberonu bırakan bebekler var pes etmeyin. Pes etmeyin ama böyle kendinizi de hırpalamayın daha yeni doğum yapmışsınız. Eds yöntemini deneyebilirsiniz. Sütünüze güvenin, moralinizi yüksek tutun. Her annenin bu dönemlerden geçtiğini düşünün.