Merhaba anneler kızım 2 yaşında bir çok kelimeyi bazen söylüyor ve benim söylediğim herşeyi anlıyor ama cümle kurmuyor anne gel bile demiyor su istediğinde elimi tutup götürüyor mutfaga ama anne su demiyor dil bağıda yok baktırdım çok televizyon ve telefonda yok genelde hep oyuncaklarıyla ilgileniyor veya ev keşifi tabi pandemiden dolayı çok yalnız kaldı evde hep ikimizdik ama ben konuşuyorum kitap okuyorum ona ama hala iki kelime söylemiyor sürekli konuşma çabasında geveliyor ama net cümleler yok napıcam ?