Faimee ne alaka ya nasıl izlemim yokmuş? Bebeklerin her ay kilo takibi yapılması gerekmiyor mu? Gerçekten o kadar baştan sağma yapıyorlar ki. İlk iki ay sağlık ocağına gittim bebeğim 600-1000 gr arası alması gerekirken 400 gr almış hiçbir uyarıda bulunmadı, az almış demedi, mama takviyesi ver demedi. Benim ilk anneliğim bilgi sahibi değilim ki bebeğin sağlığı söz konusu. Kızım hiç uyumuyordu memeye bağımlı yaşıyordu resmen hastaneye gidince anladım aç olduğunu hiç kilo almamış dedi ve iki gün önce sağlık ocağına gitmiştim. Şimdi hastaneye gidiyorum bezine kadar çıkartıyor kızımın öyle tartıyor, göğsünü sırtını dinliyor her gitmemizde, boğazına bakıyor, kulak içi kontrolü yapıyor ve bunları yaparken de tek tek bilgi veriyor. Her ay nasıl gelişim göstermesi gerektiğini, atak günlerini yani bir annenin aklına takılabilecek her şeyi söylüyor doktorumuz. Belki iki-üç çocuklu bir anne bunları bilebilir ama ben daha çok yeniyim bilgi almam gerekiyor. En az 30-40 dk odasında kalıyoruz doktorun aşısını yaparken oyun oynuyor bildiğiniz daha hiç ağlamadı kızım. Bizim Acıbadem olduğu için biraz pahalıya geliyor ama uygun fiyatlı hastanelerde vardır muhakkak.