Kızlar selamlar herkese.
16 aylık bi oğluşum var ve 30 haftalık hamileyim. 5 haftalıkken öğrendiğimde hamileliğimi oğlum 10 aylıktı. Çok üzüldüm çok ağladım çünkü oğlum memeye çok düşkün ve bıraktırma düşüncesi beni çok üzmüştü. Neyse ki doktorum tandem emzirme yapabilirsin dedi çok mutlu oldum, emzirmeye devam ediyorum şuan.
Dün kontrole gittim, bebeğin sağlığı gelişimi çok iyi, çınarın da iyi, normalde emzirmeye devam edebilirdin ama emzirmen erken doğuma sebep olabilir kesmen lazım dedi.
😳 Aynen böyle bakakaldım. Çünkü bu zamana kadar emzirmeye devam et vs diyordu. Üstelik sorun da yok diyo iyice kafam karıştı. 1ayda yavaş yavaş kes dedi ama ben çok üzülüyorum. Doğumda 18 aylık olacak, 9 aylık vs olsa devam et derdim ama ikisinin içeceği süt farklı zaten olmaz dedi. İyide doktor hnm siz benim oğlumun doğumda kaç aylık olacağını bilmiyomuydunuz diyemedim şoktan. 😟
Belki tuhaf bulanlar olur ama ben dünden beri oğlum her yanıma gelip emmek istediğinde, memeyi gördüğünde ki o neşesinde ağlıyorum.
Tandem emzirme yapanlar özellikle, bu erken doğum tehlikesi vs durumu oldu mu, yada ne bileyim bi sorun yaşadınız mı.. Teşekkür ederim şimdiden.💙